Hazaértem :)

A hétvége összegzése:

Szombaton meleg volt, úgyhogy kitaláltam, hogy kibringázok az Omszki tóra napozni és néha megmártózom a vízben, hogy lehűljek. Ez a tervem ott dőlt meg, hogy az Omszki tó kb csak 15 km-re van tőlem.. 30 km-ért meg azért ne üljünk már fel a bringára, ha már kitaláltam, hogy szeretnék bicajozni :) Jó, akkor menjünk ki Szentendrére, és hazafele Omszki. Kimentem Szentendre Dunapartra (ami nem a Skanzen :D ), megfordultam és jöttem is hazafelé. A tónál megálltam, levettem a bringás gatyám és a pólóm és gondoltam majd az lesz a plédem, amire kifekszem.. hát rosszul gondoltam.. Rájöttem, hogy nem lehet úgy strandra menni, ha bringával megyek, hogy nem viszek táskát. Viszont nem szeretek táskával bringázni, mert durván beizzad a hátam, no meg felesleges cucc rajtam. Szóval feküdtem/szenvedtem ott kb 20 percet a napon, aztán rájöttem, hogy na, ez nem pálya, tipli haza, úgyis menni kell az Andi (általános iskolai osztálytársnőm, nagyon régi barátnőm) szülinapjára. Hazaértem, levettem a cipőm.

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=57f4b49b7cf8da6fc0151ffd075eb73d

Csörgött a telefon, a Balázs volt az, hogy a bringaláncát (amit a szerelő nekem adott oda, mert hogy úgyis találkozok vele, adjam tovább) valahogy el kéne juttatnom hozzá, mert kell neki másnap reggel 6tól.. Mondtam neki, hogy oké, hol találkozzunk, tudok indulni most rögtön, mert épp most szálltam le a bicajról :) Mondta, hogy szokásos, ő jön be Göd felől (most épp kocsival), én meg megyek ki Göd felé, és akkor útközben valahol, de azt mondta, hogy nagyjából a Megyeri hídnál fogunk összefutni a 2-es úton. Nos, ez hajszálpontosan így történt :) Ezzel a kis esti kitérővel plusz 28 km sikerült még.

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=83d1d91828368049d4abf5b611f3bc76

Andi szülinapi bulija nagyon jól sikerült, jól éreztem magam, jókat röhögtünk, dumáltunk :) Megbeszéltük, hogy másnap lemegyünk a Velencei tóra strandolni. Kitaláltam, hogy én lemegyek bringával. Szóval jó buli volt :) Éjjel 2 körül értem haza.

Andival.jpg

Vasárnap: ébredés 9 körül, reggeli, 10-11 környékén hívott az Andi, hogy ők dél körül indulnak le a tóra, és akkor ott találkozunk, és minden szuper . Átvittem hozzájuk a bicaj zárat, bár tudtam, hogy úgyis mindig lesz valaki kinn a parton, aki figyelni fog rá közülünk, de azért lekötni nem árt. :) Így jó strandra menni bicajjal, hogy ha valaki van, aki viszi a cuccaimat (törcsi, bringazár, stb). Szóval elindultam lefelé, Budafoki úton hátsó kerék defekt. Frankó, úgy hiányzott már, olyan régen volt már a Balatonman, már több, mint egy egész hónapja nem kaptam defektet. Hogy lehet ez?! :D Gyors belsőcsere és nyomás tovább lefelé. Érdnél úgy döntöttem, hogy nem megyek be a városba, hanem kerülök úgy, mint ahogy kocsival szoktunk menni, körforgalomnál balra, fel az emelkedőn és tovább a 7-es úton. Hát.. persze az ófalusi körforgónál ki volt rakva a bringával és taktorral behajtani tilos tábla. Ójeah.. mindegy, én már vissza nem fordulok.. fel az emelkedőn, jól ment, nem vitte fel 140 fölé a pulzusom (ha jól emlékszem), aztán tovább.. és kezdtem megijedni, mert végig ki volt rakva a behajtani tilos bringával tábla.. Gondoltam, ha ez így lesz végig Velencéig akkor nagyon morc leszek. Szerencsére Érd végénél útkereszteződés, és már nem volt kirakva, csak az, hogy főút. Oké, akkor ezek szerint Érden belül kell menni és akkor minden rendben. :) Mentem tovább, faltam a km-eket, jól is ment, és aminek örültem, hogy egyre többször használtam a könyöklőt, egyre több időn keresztül. A váli medencénél felkaptattam az emelkedőn és jött a lejtő.. Ott kicsit para volt, mert szar volt az út és pattogtam picit a bringával, kapaszkodtam rendesen, újabb tanulság: legközelebb ott kormányt fogunk, nem könyöklünk és fékezünk :)

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=ea21fb525c90ab570ca623861eedcbce

Leértem az Andiékhoz, egyből bementünk a vízbe labdázni, aztán elmentünk ettünk egy fokhagymás-sajtös-tejfölös lángost :) Fincsi volt. Utána dumáltunk, napoztunk, majd elmentem úszni egy kicsit.

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=d118c1a22a4ee4bd8e4a6c873ec60336

Aztán a maradék időben már csak napozás. Végre lett színem.. Hogy milyen, azt hagyjuk, mert most inkább hasonlít a vörösre, mint a barnára, de legalább szín! :D

Megkérdezte Andi, hogy ki lehet-e szedni a bringa kerekeit. Mondtam, hogy ki persze. Megkérdezte a férjét, Gábort, hogy úgy beférne a bringa? Mondtuk kb egyszerre, hogy valószínűleg igen. Nem értettem miért akarja elvenni tőlem a cangám :D Aztán odafordult hozzám és kérdezte, hogy figyi.. egész délután a napon voltál, úsztál is, kiszívott a Nap meg a víz. Ne vigyünk el inkább kocsival? Hazafelé már úgyis lassabb leszel, mert fáradt vagy.

A durva, hogy egy picit el is gondolkodtam rajta. Valóban fáradt voltam már.. A Nap is tényleg kiszívott. De nem.. Bringával mentem, azzal is akartam hazajönni. Mondtam, hogy köszi, de nem :) Jól döntöttem. Nem sokkal később elkezdtünk öltözni, pakolni. Utána elmentünk megnézni Andiék házát Velencén, és ránézte az órára, hajjaj, tipli haza, késő van, rám fog sötétedni. Elköszöntem, elindultam. Csodálkoztam, de jól ment. Végig tekertem a 30 környéki tempót, egyre többet használtam a könyöklőt, sűrűn volt 33-35 km/h körül is. Voltak hazafelé is szépséges emelkedők, imádtam mindet! :) Ami nagyon jó élmény volt, hogy a Váli medencés emelkedőnél ugye sorban előztek meg a kocsik, meg hát természetesen előtte is. De mivel a jó öreg martonvásári lámpa megint be volt kapcsolva, ezért egy a Váli medence tetejénél már döcögött a sor, utána meg párszáz méterre már állt. Kb 200 autót előztem vissza 35-40-45 közötti tempóval a lejtőn a bringasávban :D Ez nagyoooon tetszett :))) Utána már egészen kezdett sötétedni mikor elhagytam Martonvásárt, úgyhogy úgy gondoltam, hogy majd Érden eszem egy kínai kaját a világ legjobb kínai büféjében, és hazamegyek vonattal. Nem volt világításom, nem akartam, hogy elcsapjanak az autók. A Camponáig jutottam amikor is arra gondoltam, hogy nem, most már muszáj valamit kitalálni. Úgyhogy szépen bementem a tescoba és vettem egy hátsó villogót és egy első ledes világítós cuccot. Amikor felszereltem és elindultam már tök sötét volt, úgyhogy jó ötlet volt. Tetszett az esti bicajozás, nagyon tetszett. Alig volt forgalom, a Nagytétényi út is és a Budafoki út is jó minőségű aszfalttal van leborítva, igaz, hogy ott a szutyok bringaút mellette, de arra nem mentem fel, mert kirázta volna belőlem a lelket. Ismét majdnem végig könyöklőn toltam neki, és ment is a szép átlag :) Aztán egyszercsak Szabadság híd, Kálvin tér és hazaértem.

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=3c2efe64f1605e2530b361bf9a402a36

28,2 km/h-s átlag hazafelé egy ilyen hétvége befejezéséhez szerintem tök jóóó, ha beleszámoljuk a közlekedési lámpákat is, akkor meg főleg :) :)

Jó volt ez a hétvége, nagyon-nagyon jó.

Összességében:

Szombaton 52,09+27,89 km= 79,98 km (azt a 20 métert még valahogy kibírhattam volna :D ) 1623+982 kcal= 2605 kalória minusz
Vasárnap 67,6+56 km= 123,6 km; 2293 + 1903 kcal= 4196 kcal minusz :) plusz 19:26 gyorsúszás, 316 kalóriával.

Összesen: 203,58 km bringa amivel sikerült elégetnem 6801 kalóriát, és az a pici úszás.

Elégedett vagyok. És fáradt :) És tök jó, hogy legalább 50 km-en keresztül használtam a könyöklőt! :)

Szeretek bringázni!! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása