Új lehetőség :)

2013.12.11. 21:35

Sziasztok!

Örömteli hírrel szolgálhatok Nektek, akik eddig követtétek a kis blogolásom, vagy épp a fejlődésem, eredményeim. :) Mint bizonyára észrevettétek, nemrégen elkezdtünk páran egy közös blogot, ahova az edzőm és pár sporttársam írtunk mindenféléről, ami foglalkoztatott minket.

Kaptunk egy felkérést a Kropkó Team-től, hogy a peterkropko.com-on folytassuk tovább a blogolást, amit gondolom nem kell bemutatni, hogy számomra milyen izgalmas lehetőség. Kropkó Péter volt az az ember, aki miatt újra megmozdultam, és kitűztem magam elé egy hatalmas célt, ami felé nagy léptekben haladok :)

Nemsokára olvashattok majd tőlünk újra, ezúttal már az új blogon, a tematikán még agyalok, de jó lesz, azt megígérhetem.

Az eddigi blogposztjaim az új helyre fognk átvándorolni, és minden új poszt is itt fog megjelenni, mostantól a régi helyekre nem publikálok. A régi blogos társaságnak (Ancsurnak, Vandának és Zolinak) további sok sikert kívánok! :)

Azért is érdemes lesz majd követni az új oldalt, mert az az ember is oda fog írni minden földi jót, aki segít nekem a felkészülésben, aki ott van mellettem ezen a hosszú és nehéz úton.

Mert: "A tízezer mérföldes utazás kezdete a vándor első lépése lett"

Hamarosan jelentkezem! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása