Szülinapi futás :)

2013.07.09. 18:44

Múlthét szerdán megkérdezte az Andi, hogy kimegyek-e vele futni a Szigetre csütörtök reggel.. Valami nagyon korai időpontot mondott (hozzám képest), de azt mondtam, hogy rendben, menjünk. Aztán amikor felkeltem felhívtam, hogy megyünk-e végül, vagy sem (mert azt gondoltam, hogy nem beszéltük meg fixre), induljak-e vagy sem. Kinyomta a telefont (bénázott a drágám :D ), és én ebből azt gondoltam, hogy biztosan alszik, tehát nem mentem. Délután kaptam is a lecseszést, hogy miért nem voltam, ott várt rám :) Bocsánatot kértem és gyorsan meg is kérdeztem, hogy fut-e velem kedden 29-et? Rávágta, hogy persze :) Ő mindig segít nekem a hosszú futásaimban.. igazából nem is tudom, hogy volt-e olyan hosszú futásom (félmaraton felett), amikor nem volt mellettem. Azt hiszem nem :) Kérdezte, hogy miért nem 30 akkor, miért 29? A válasz egyértelmű volt: mert 29 éves leszek kedden. Lelkes lett, és megbeszéltük, hogy futunk egy jót.

 

Vasárnap: újra előjött a kínzó gyomorfájásom, ami már pár hete elő-előjön, és nem tudok vele nagyon mit kezdeni, de már legalább van tippem, hogy mitől van.. Nagyon utálom, mert nem tudok aludni miatta, egy folyamatos non-stop fájdalom :/ Sikerült is reggel 8-9 körül elaludni, és 11kor meg már fel kellett kelnem, mert dolgozni kellett. Egész hétfőn fájt, úgyhogy már félve vártam az estét, hogy vajon fogok-e tudni aludni vele.. 10-11 körül hazaértem este és persze próbáltam elterelni a figyelmem, de nem sikerült. Megint nem aludtam.. 6ra volt felhúzva az óra, 3:55-kor még megnéztem mennyi az idő, azután aludtam el valamikor. 6kor ébresztő, főztem magamnak tojást, megreggeliztem, aztán elkészülődtem és indulás. Boltba még beugrottam banánért és izóért. Tegnap este betettem 4 kulacs vizet a mélyhűtőbe, gondoltam jó lesz az majd, ha hideg vízzé válik a dögmelegben :) Odaértem a szigetre, beültem a MAC-ba és becsekkoltam fészbúkon, hogy szülinapi futás indul :) Aztán már elmúlt 7:30, 7:35, 7:40, és még mindig nem volt sehol az Andi, gondoltam kimegyek inni, akkor láttam meg, hogy kinn állnak páran a lépcsőnél :) Meglepődtem, hogy nem egyedül volt, de tök jó volt :) Ott volt vele Zoli a fiával Krisztiánnal, és Pali is a kutyussal: Sütivel :D

Rövid bemelegítés és beszélgetés után elindultunk, az állatkert után jött szembe Juci is egy Boldoog szülinapooooooot kiáltással, és ő is csatlakozott hozzánk :) Első kör sima, ivás, indulás következőre. Jött már erre Pali is, Süti kutyával, akinek az első szigetköre volt, de becsületesen végigfutotta :) Második kör sima, Zoliék elköszöntek, fotó készítés gyorsan, indulás a 3. körre..

szülinapi_margitszigetifutás.jpg

Árpád hídnál Juci is elindult haza, ketten maradtunk Andival :) Utána nem sokkal kérdezi, hogy mit reggeliztem, mit vacsoráztam, mennyit aludtam, stb.. bevallottam neki töredelmesen, erre minden kétséget kizáró hangon megszólal: „félmaraton, nem megyünk tovább!” Persze bepróbálkoztam, egy „dehátmiééééért??” kérdéssel, de nem igazán hatotta meg :D Azt mondta, hogy nem baj, félmaraton is futás, majd az ő szülinapján futhatok annyit, ahány éves lesz. Gyors gondolkodás.. 23? Na bumm.. :P Aztán futottunk tovább, 4. körben az árpádhídi kútnál, ahol régen a VasárnapEstiFutás találkozó helye volt ittunk és mondta, hogy menjünk szemben belül összevissza, hogy árnyékban legyünk.. hát elég érdekeset rajzoltunk a térképre :))

Beérkeztünk, meglett a félmaraton, volt bennem kis hiányérzet, hiszen 29-ért indultam el, de Ő (az egyik) a főnök a futásban, ha ezt mondta, ezt mondta, így kell lennie :)

https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=e57784b60f6b75e2043700d404956522

Nyújtottunk és feldobta az ötletet, hogy irány a Levendula, szülinapifagyizzunk egyet :) Nem kellett nagyon győzködni, nyújtás után összeszedtük a cuccainkat és elkezdtünk sétálni a Nyugati felé, tök jót beszélgettünk futás közben is, séta közben is, végig :) Szeretek vele futni, ritkán jutunk el együtt, mert ritkán mászik le a hegyről és én mostanában nem voltam nagyon terepen, no meg nem is egy a tempónk :) De ha együtt futunk, akkor mindegy mi a tempóm, ott fut velem, mellettem és nagyon jól érezzük magunkat mindig :)

fagyi.jpg

Elnyaltuk a fagyinkat és közös megegyezés alapján még sétáltunk picit, nem szálltunk fel a villamospótlóra, dögmeleg volt, nem vágytam az izzadt testekre a buszon. Lesétáltunk a Rákóczi térig, ott elköszöntünk, hazajöttem és elaludtam :)

Így történt az, hogy megfiatalítottam magam és úgy döntöttem, hogy ismét 21 éves leszek idén :))) 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása