Elindul ez az oldal is..

2013.06.17. 17:37

... igen, bár úgy gondoltam, hogy nekem nem lesz, mert nem szoktam annyit írni, hogy szükség legyen rá, mégis úgy döntöttem, hogy csinálok egyet.

Hogy miért? Jó kérdés! :)

Nem tudom. Talán azért, mert az elmúlt kicsit több, mint 11 hónapban olyan dolgok történtek velem, amikről úgy gondolom, hogy jó lesz - pontosan!- visszaemlékezni 20-30-40-100 év múlva is :) Jogos a kérdés, hogy " de előtte nem történtek olyan dolgok? Elég szar életed lehetett öcsi.. " Ó, dehogynem :) Csak sosem foglalkoztatott a blogírás gondolata, vagy hogy valakinek elmeséljem azt, hogy egy-egy szituációt, helyzetet, élményt hogyan éltem meg. És mivel egyre többen kérdeztek tőlem egy-egy mérföldkőről az életemben, ezért úgy gondoltam, hogy lesz pár dolog, amit megosztok, és akkor aki akarja az elolvassa, aki meg nem.. nos az így járt :D Szerintem ebben ez a jó. Nem tukmálom a sztorijaimat senkire, de szabadon elolvashatóak lesznek. Aztán majd persze lesz fizetős rész is, majd kidolgozom melyik része :D

Miről fog szólni a Blog?!

Alapvetően arról, hogy hogyan indultam el az Úton. Hogyan hoztam döntést, és álltam fel a fotelből és indultam el izzadni egy célért, egy álomért. Ez a cél az Ironman verseny teljesítése, ami 3,8 km úszásból, 180 km bringázásból és 42,2 km futásból áll. Ennek voltak és vannak mérföldkövei, és még lesz is sok. Többnyire ezekről a mérföldkövekről fog bejegyzés születni, de persze nem kizárt, hogy néha egy-egy komolyabb kilométerkő is, vagy akár méterkő is bekerül ide. Teljesen fenntartom a jogot, hogy a saját hülyeségeimet írjam le, a saját stílusomban, és pont nem érdekel, ha ez valakinek nem tetszik esetleg. (Hűdekeményvagyok :P )

Milyen sűrűn lesznek bejegyzések?

Mittudomén :D Majd kiderül.. az induláskor biztosan lesz majd egy pár, amit majd még visszamenőleg is pótolok akár, ha olyan fontosnak tartom, utána pedig amikor úgy érzem, hogy írhatnékom támad, akkor az leírom. Ha napi 15ször, akkor annyiszor, ha 2 havonta egyszer, akkor pedig úgy.

Ha olvasod, akkor azért azt vedd figyelembe, hogy nyugalom megzavarására alkalmas lesz, és hogy nem vállalok felelősséget azért, hogy amiket leírok, az tetszeni fog neked. Ha elgondolkodsz azon, hogy, hogy kell-e ez neked: Nem kell, nem kell olvasnod, ha nem akarod :)

Ha van kedved, nyugodtan kommentelj bármelyik bejegyzéshez, most még nyílt a rendszer, ha idegesítő lesz számomra, vagy túl sok barlangi troll/spammer érkezik, akkor úgyis kikapcsolom. 

Jó olvasást, hamarosan jövök az első bejegyzésekkel :)

 

Béci

Szerző: cubiac

komment

Címkék: blog indulás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása